Хто може не платити земельний податок у 2023 році

ГоловнаСуспільствоХто може не платити земельний податок у 2023 році

-

Українці, що володіють землею та постійні землекористувачі – юридичні та фізичні особи, повинні сплачувати за неї податок. Якою буде ставка цього податку, визначають органи місцевого самоврядування. В разі проведення  нормативної грошової оцінки, ставка податку встановлюється в розмірі не більше 3% від їх нормативної грошової оцінки:

  • землі загального користування – не більше 1%  їхньої нормативної грошової оцінки
  • сільськогосподарські угіддя – не менше 0,3% і не більше 1% їхньої нормативної грошової оцінки
  • лісові землі – не більше 0,1% їхньої нормативної грошової оцінки

Хто звільняється від сплати податку за земельну ділянку:

  • особи з інвалідністю I та II групи;
  • особи, які виховують трьох і більш дітей віком до 18 років;
  • пенсіонери (за віком);
  • ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
  • особи, визнані законом постраждалими в результаті Чорнобильської катастрофи;
  • на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі при передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

Звільнення від сплати податку за земельні ділянки стосується однієї земельної ділянки за кожним видом використання в рамках граничних норм:

  • для ведення особистого сільського господарства — в розмірі не більше 2 га;
  • для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка): в селах — не більше 0,25 га, в селищах — не більше 0,15 га, в містах — не більше 0,10;
  • для індивідуального дачного будівництва — не більше 0,10 га;
  • для будівництва індивідуальних гаражів — не більше 0,01 га;
  • для ведення садівництва — не більше 0,12 га.

Нарахування земельного податку проводять податкові органи (за місцем розташування земельної ділянки) індивідуально для кожної фізичної особи на підставі даних Державного земельного кадастру.

Хто може не сплачувати земельний податок під час воєнного стану

Через повномасштабне вторгнення рф Верховна Рада внесла зміни в ПКУ, які вступили в силу з 17 березня 2022 року.

Згідно з ними, на період з 1 березня 2022 року по 31 грудня року, наступного за роком, в якому припинено або скасовано воєнний, надзвичайний стан, не нараховується і не сплачується плата за земельні ділянки (земельні частки (паї), розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, або на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями рф, і перебувають у власності чи користуванні, або юридичних осіб, а також за земельні ділянки (земельні частки (паї), визначені обласними військовими адміністраціями як забруднені вибухонебезпечними предметами та/або на яких є фортифікаційні споруди.

Список територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окуповані рф, затверджує Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.

Ми в соціальних мережах

Останні новини

Базова футболка, яка не розтягнеться після прання: на що дивитися і де шукати

Від 3 до 5% — саме стільки еластану зазвичай додають у бавовняне полотно, щоб...

Сортувальник банкнот для каси: які функції справді потрібні

Робота касира пов’язана не лише з прийманням та видачею готівки. Банкноти потрібно швидко перераховувати,...

Що таке тімбілдінг і чому подарункові сертифікати є кращою нагородою для співробітників

Навіть найсильніші фахівці не зможуть досягти високих результатів, якщо між ними відсутні взаєморозуміння, довіра...

Сяйво біля обличчя: як обрати кольє з лабораторними діамантами під вбрання

Завжди коли ви підбираєте прикрасу до конкретного образу, варто оцінювати кольє з лабораторними діамантами...

Можливо вам сподобається

Как организовать похороны в Киеве: пошаговый алгоритм и выбор ритуальной службы

Смерть близкого человека всегда становится тяжелым событием, а необходимость одновременно решать организационные вопросы делает...

Часте сечовипускання у жінок і чоловіків: причини та необхідні обстеження

Часте сечовипускання — це симптом, за якого людина відчуває потребу спорожняти сечовий міхур частіше,...

Обучение в Чехии: как подготовиться к поступлению в государственные университеты

Получение высшего образования в странах Европейского Союза открывает перед выпускниками широкие карьерные перспективы, обеспечивая...
Хочете розмістити статтю чи посилання на NewsWall? Будь ласка, через біржу Collaborator — зручно і швидко.